Wednesday 29 November 2017

Runiczna średnia prędkość poruszania się


07-21-2017, 10:49 Właśnie zaktualizowano oprogramowanie układowe 310xt do wersji 2.90 z wersji 2.59. W przeszłości Ive zawsze miał stosunkowo mały margines na kilometr różnicy pomiędzy TimeAvg Pace i Moving TimeAvg Moving Pace (może 5 sekund na kilometr różnicy), co przypisywałem okazjonalnym przystankom itd. Na moim pierwszym uruchomieniu z oprogramowaniem 2.90, różnica między Avg Pace Per Mile a Avg Moving Pace Per Mile wzrosła do 19 sekund na kilometr. Nie używam Auto Pause i jestem bardzo sumienny, jeśli chodzi o zatrzymywanie mojego zegarka na postojach wodnych, co zwykle robię co 2 do 2-12 mil, więc myślę, że coś tu musi się dziać. Nie ma mowy, że Im zatrzymuje się przez 15-20 sekund w każdej mili. Ktoś inny doświadczający tego poziomu różnicy Wszelkie pomysły co może być przyczyną tego 07-22-2017, 07:04 Jestem walker. Powolny piechur. Mam ten sam problem, ale nigdy nie przestaję. Myślę, że zegarek może nie odbierać sygnału konsekwentnie. Może czasami oprogramowanie kompensuje średnią, a czasami zakłada, że ​​się zatrzymałeś. Powered by vBulletinreg Wersja 4.2.3 Kopiowanie Copyright 2017 vBulletin Solutions, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Runkeeper: ta aplikacja będzie utrzymywać Cię w ruchu Nie jestem naturalnym biegaczem. W liceum błąkałem się, sapiąc i sapiąc, obserwując moich przyjaciół w biegu, mijając mnie, przebijając długie biegi z pozytywnym nastawieniem i szczęśliwie omawiając biegaczy wysoko. Blech Wiem, że bieganie to skuteczny sposób na spalanie kalorii, i pamiętam, kiedy było trochę radości, kiedy byłem małym dzieckiem. Ale jako dorosły, entuzjazm, który mogę zebrać, to, cóż, to jest do bani trochę mniej niż 10 minut temu. Z drugiej strony, muszę pozostać sprawny, a mam ograniczony czas, więc bieganie jest naprawdę skutecznym sposobem na zrobienie tego. Uruchomiłem z kilkoma aplikacjami, ale Runkeeper (runkeeper) jest moim ulubionym do tej pory. Korzystam z niego przez około rok, ale bardziej poważnie w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Jednym ze sposobów trzymania się z bieganiem, czytam, jest zapisanie się na wyścig w przyszłości i zapłacenie za to. Zrobiłem to, ale musiałem zdecydować, jak przygotować się do tego wyścigu. Ponieważ miałem już Runkeepera i polubiłem go, postanowiłem się z tym uporać. Ostatnio porównałem działające aplikacje na innym blogu, który można znaleźć TUTAJ. Dzisiaj chciałbym dokładniej opisać Runkeepera i to, w jaki sposób zmienił on grę. Runkeeper jest bezpłatny dla podstawowych funkcji, ale w przypadku coachingu i funkcji zaawansowanych koszt wynosi 9,99 lub 39,99 rocznie. Jeśli możesz korzystać z aplikacji dłużej niż cztery miesiące, lepiej jest zarejestrować się przez rok. Myślę, że to jest tego warte. To jest najdłuższy czas, w którym utknąłem z bieganiem i zauważyłem, że moje czasy biegania znacznie się poprawiły, po prostu wychodząc trzy razy w tygodniu. Runkeeper może odwzorować bieg, pokazując, gdzie byłeś, ile czasu zajęło, a także prędkość i średnią prędkość, z jaką biegałeś. Jeśli masz nowszą wersję GPS Watch firmy Apple, możesz zostawić swój telefon w domu, a Runkeeper może zarządzać Twoim biegiem z zegarka. Jeśli nie masz najnowszego Apple Watch, nadal możesz zostawić telefon w domu, ale nie będzie on w stanie mapować twojego biegu. Podobno wciąż może zmierzyć odległość - wyobrażam sobie sposób, w jaki robi to FitBit, który jest prawdopodobnie trochę mniej dokładny w odległości (co badania pokazują ogólnie na temat Fitbit: lepiej dla kroków, mniej dla odległości). Zawsze przynoszę telefon, więc jeszcze tego nie testowałem. Runkeeper, podobnie jak wiele innych działających aplikacji, może również odtwarzać muzykę za pośrednictwem aplikacji - muzyki z iPhone'a lub Spotify, która jest bardzo dobrze zintegrowana z aplikacją. Spotify i Runkeeper pracują razem, aby zmierzyć twoją szybkość i grać muzykę, która pasuje do twojego tempa, aby cię zachęcić. Jednak nie byłem w stanie używać tego w miejscu, w którym działam, ponieważ nie ma żadnej usługi komórkowej. Zamiast tego słuchałem podcastów (programu Tim Ferris), które NIE są zintegrowane z aplikacją. Aby odsłuchać podcasty, pobierz podcast (chyba że masz wystarczającą ilość usług komórkowych), a następnie uruchom podcast, a następnie uruchom program Runkeeper. Runkeeper nie kontroluje podcastu, ale można go łatwo dostosować oddzielnie. Byłbym zachwycony, gdyby Runkeeper mógł zintegrować to z aplikacją, zamiast używać tego hacka, aby to działało, ale na razie działa dobrze na mojej drodze. Korzystam z planu trenera 5K - plan jest napisany przez Jeffa Gallowaya, bardzo szanowanego biegacza i prowadzącego nauczyciela. Plan zaczyna się od chodzenia i biegania dwa dni w tygodniu, z nieco dłuższym biegiem weekendowym. Po każdym interwale, głos przez moje słuchawki instruuje mnie, co powinienem robić - Jedna minuta spaceru Interwały stają się coraz dłuższe do biegania i krótsze do chodzenia, aż do końca, kiedy założę, że będę biegał całą rzeczą. Przerwy rozpoczęły się na tyle łatwo, że nie zacząłem się sapać i dysząc, i ruszyły do ​​pracy na tyle wolno, że czuję, że mogę nadążyć. Z drugiej strony, moje czasy działania uległy poprawie, a każdy krok jest również trudny. Aplikacja przypomina mi poprzednią noc, kiedy mam kolejny dzień. Po raz pierwszy w NAPRAWDĘ długim czasie cieszę się bieganiem. Lubię szansę wyjść i biegać, spalić trochę kalorii i nadrobić zaległości w podcastach. Mogę kliknąć na każdym biegu i zobaczyć, jaka była moja przybliżona prędkość w danym momencie, ile kalorii spaliłem, itp. Nie wykorzystałem wszystkich danych, które mi daje, ale może kiedy dostanę bardziej zaawansowany w uruchamianiu aplikacji rzekomo działa również na rowerach, ale nie próbowałem go. Mogę też kibicować przyjaciołom - żywi, jeśli masz wersję płatną. Po każdym uruchomieniu daje mi to możliwość skomentowania biegu i może zamieścić go w mediach społecznościowych (choć nie wiem), a także moim znajomym, którzy będą w Runkeeper, że poszedłem biegać. To trochę tak, jakby usłyszeć upadek drzewa w lesie - niech to nie będzie hałasować - ponieważ nikt, kogo znam, nie działa teraz. Kilka innych fajnych aspektów tej aplikacji to integracja z wieloma trackerami kalorii, a także Jabłka posiadają własne dane zdrowotne. Dostępna jest aplikacja Apple Watch, która robi wszystko, co może być potrzebne podczas pracy - mówi, że dzielisz, jak długo pracujesz, pozwala wstrzymać aplikację itp. Za każdym razem korzystam z aplikacji Apple Watch. Możesz dołączyć do wyzwań (zapisałem się do turnieju I am a Runner Challenge oraz do wyzwań 5K w styczniu, co oznacza, że ​​jestem wprowadzany do rysunku za darmo w grze UnderArmour Gear.) Po osiągnięciu nowego etapu, otrzymałem e-mail z gratulacjami i kupon na 20 rzeczy do spania, co jest niezłą zabawą Planuję nadal korzystać z tej aplikacji Jestem zadowolony z mojego postępu i planu coachingu Czy ktoś inny używa Runkeeper Podziel się tym: Tak: Author: lisayoung57 dyplomowany psychiatra, praktykujący na wschodnim wybrzeżu USA Zacząłem ten blog, ponieważ uwielbiam planowanie, wydajność, minimalizm i technologię, ale jestem również mocno zainteresowany ulepszaniem życia Mocno wierzę, że osobista technologia może ułatwić nam życie i zminimalizować czas, w którym robimy rzeczy, które są dla nas mniej ważne, i mam nadzieję, że wyruszysz wraz ze mną w podróż, w jaki sposób połączyć high-tech i najlepsze technologie, aby uczynić nasze życie lepszym. i napiszę abo ut o wykorzystaniu ich w moim życiu i innych na tych stronach. Nie jestem powiązany z Apple ani żadną inną firmą. Inne rzeczy, które lubię robić to czytać, medytować, pić kawę i herbatę, podróżować, wędrować, gotować i spędzać czas z moim mężem i dwójką dzieci. Niedawno napisałem podręcznik dla Oxford University Press. Zobacz wszystkie posty lisayoung57 Pozostaw odpowiedź Anuluj odpowiedź Nawigacja pocztą Kiedy wstajesz rano, pomyśl, jaki przywilej jest być żywym, myśleć, cieszyć się, kochać. Marcus Aurelius, Rozważania Wycofanie prędkości (3,0, 3,5 mph) Pomoc Moim głównym źródłem ćwiczeń jest chodzenie, które trudno jest dokładnie śledzić, ponieważ nie ma w tym żadnej maszyny, z wyjątkiem mojego krokomierza w telefonie. Zeszłej nocy przeszedłem 610-ech mili w nieco ponad pół godziny. To było od zejścia z mojego frontowego garażu i powrotu, i choć chciałbym powiedzieć, że trzymałem się dość szybkiego tempa, oczywiście zmieniało się to w części. Ale kiedy wkładałem moje ćwiczenia, zacząłem brać pod uwagę wyrażenia, a nie prędkości (szybkie tempo, bardzo szybkie tempo, chodzący pies, wolny spacer) i teraz zastanawiam się, kto tak naprawdę idzie trzy mile w ciągu godziny. Czy to nie nazywa się bieganiem? Czy robię to źle, ale jeśli wprowadzę swoją prędkość na 1 mph, to powiemy, że spaliłem tylko około 100 kalorii, co moim zdaniem jest trochę śmieszne. Poddałem się potowi i musiałem wyciągnąć nogi, ponieważ były trochę obolałe, więc jestem pewien, że spaliłem więcej niż to Może zainwestować w HRM W ten sposób bez względu na prędkość, będziesz wiedział na pewno, ile kalorii spalony. Szczęście Cóż, chodziłam przez pierwsze kilka miesięcy na stronie i bardziej pasowałam do opisów niż do czegokolwiek innego, ponieważ nie mam żadnego krokomierza, ani HRM, ani nic takiego. I wiem, że czasami chodzę tak szybko, jak bym się biegł, ale wiem też, że chodzenie w promieniu 20 minut w ciągu 20 minut nie jest tak niespotykane (to jest 3,0 mila kilometrów), a jeśli będziesz chodzić szybko, to w ogóle nie potrwa długo, zarówno. Kiedy przechodzę 4.5 lub 5.0 mil na godzinę (zgodnie z moim osądem, znowu), idę super szybko, i myślę, że jest to całkiem blisko dokładności, tylko w oparciu o czas potrzebny na pokonanie tej samej odległości. Nie jestem pewien, czy to pomaga, czy nie. Myślę, że to zależy od tego, jak ciężko jesteś przyzwyczajony do ćwiczeń. Jestem przyzwyczajony do biegania, więc kiedy decyduję się na spacer (zazwyczaj w weekendy), moja prędkość wynosi zwykle około 6,5 kmh (4 milony godziny). Ale powinieneś powoli zwiększać prędkość. Kiedy masz wrażenie, że twoje ćwiczenie staje się zbyt łatwe, zwiększ tempo. Średnia prędkość chodzenia wynosi około 3 mil na godzinę, ale jeśli masz dużo nadwagi, możesz znaleźć tempo znacznie wolniej. Kiedy po raz pierwszy zacząłem trenować chodzenie z mocą (46 funtów temu), osiągałem średnią prędkość około 3 mil na godzinę, ale powoli pracowałem do średnio 4 mil na godzinę. Kiedy uderzę w strefę na mojej bieżni lub na naprawdę długim spacerze, mogę osiągnąć do 4,5 mil na godzinę, ale naprawdę doświadczeni piechurzy utrzymają prędkość 5 mil na godzinę przez wiele godzin. Zawsze byłem szybkim piechurem, więc moja prędkość przelotowa wynosi około 3,3 mil na godzinę, co jest dobre dla przeciętnego dorosłego. Jednak podczas chodzenia mam tendencję do poruszania się, więc prawdopodobnie dostaję około czterech. Z pewnością chodzę szybciej, niż biegnę przeciętnie. śmiech: ETA: Ten ostatni fragment był kompletnym kłamstwem. Właśnie sprawdziłem swoje statystyki i pracuję pomiędzy 4,61 mil / h (w dobrym dniu) a 3,75 mil / h (w nie dobrym dniu). Wow, uważam, że to naprawdę zaskakujące - myślałem, że jestem znacznie wolniejszy. Wydłużony czas wędrówki zależy od pokonanej odległości i masy, która jest przenoszona (waga), aby uzyskać rozsądny szacunek wydatkowanej energii netto. Runners World sugeruje następującą formułę: 30 x waga (w lbs) x odległość (w milach) np. 150lb osoba chodząca 3 mile .30 x 150 x 3 135 cal Kalorie netto to te wydawane bezpośrednio w wyniku działania i nie obejmują BMR. Jestem krótką osobą, więc chodzenie szybko jest dla mnie trudniejsze, ale mój syn i chodziliśmy do mojego biura w ten weekend, który jest oddalony o 1,3 mil od mojego domu i zrobiliśmy to w 20 minut (był na swoim rowerze). Teraz zajęło nam 30 minut, aby dostać się do domu, ponieważ jest bardziej pod górę i po prostu nie może pedałować tak szybko, ale było to prawdopodobnie bliższe 3 lub 3,5 mil na godzinę. Nie mam żadnego sposobu, aby to wyśledzić. Moim głównym źródłem ćwiczeń jest chodzenie, które jest trudne do dokładnego śledzenia, ponieważ nie ma w tym żadnej maszyny, z wyjątkiem mojego krokomierza na moim telefonie. Zeszłej nocy przeszedłem 610-ech mili w nieco ponad pół godziny. To było od zejścia z mojego frontowego garażu i powrotu, i choć chciałbym powiedzieć, że trzymałem się dość szybkiego tempa, oczywiście zmieniało się to w części. Ale kiedy wkładałem moje ćwiczenia, zacząłem brać pod uwagę wyrażenia, a nie prędkości (szybkie tempo, bardzo szybkie tempo, chodzący pies, wolny spacer) i teraz zastanawiam się, kto tak naprawdę idzie trzy mile w ciągu godziny. Czy to nie nazywa się bieganiem? Czy robię to źle, ale jeśli wprowadzę swoją prędkość na 1 mph, to powiemy, że spaliłem tylko około 100 kalorii, co moim zdaniem jest trochę śmieszne. Poddałem się potowi i musiałem wyciągnąć nogi, ponieważ były trochę obolałe, więc jestem pewien, że spaliłem więcej niż to Speed, które pomoże ci spalić więcej kalorii. Zajmuje trochę praktycznej prędkości budowania. Użyj swoich ramion, uważam, że to mi pomaga. Nierówny skurcz spowalnia mnie. Walliking do szybkiej muzyki też pomaga. uderzeń na minutę, aby być dokładnym. 3 mile na godzinę to 120 uderzeń na minutę. To powinno być możliwe do osiągnięcia (ostatecznie). Im 55 (krótsze osoby nie będą tak szybkie) i mogą teraz chodzić w tym tempie z łatwością. Zwiedzanie piosenek na 20:00 minut mile 120 - ADELE Rumor Has It 119 - Journey Dont Stop Believin 119 - Whitney Houston Chcę tańczyć z kimś 121 - Cyndi Lauper Girls Po prostu chcę się bawić 120 - Keha Tik Tok 120 - Katy Perry Teenage Dream 120 - Carly Rae Jepsen Call Me Maybe 119 - Lady GaGa Poker Face Lekka rantka i w żaden sposób bezpośrednio skierowana na OP. Nie rozumiem czasami mentalności ludzi. Wydajemy setki, jeśli nie tysiące dolarów na telefony, jedzenie, buty, ubrania, suplementy, witaminy i cokolwiek to jest najnowsze szaleństwo. Do diabła, takie rzeczy jak Candy Crush Saga przynoszą 500,000-600,000 A DAY Ale wydawanie 50-70 na HRM zawsze nawiązuje do ludzi. Nie musisz zgadywać, jak wyglądałem, myślę, że przeszedłem półtora kilometra w tak jak 15-godzinnych minutach, a jakieś arbitralne zgłoszenie na MFP powiedziało mi, że było 150 kalorii. Zakładasz monitor i zapewnia on znacznie dokładniejszą (choć wciąż szacunkową) migawkę kalorycznego spalania. Zainwestuj w swoje zdrowie, nie zawiedziesz się. Oto prosta odpowiedź: Im 54 drożej, a więc nie wysoki 3.0 to miły, spokojny spacer dla mnie. 3.5 to szybszy spacer 4 to spacer o mocy 4,5 lub wyższy jest zbyt szybki, aby chodzić. Jednak moja narzeczona ma 6 stóp, a 3,5 to miły, spokojny spacer dla niego. itp. Jeśli utrzymujesz niezłe, stabilne tempo, prawdopodobnie robisz 3. Jeśli próbujesz zrobić fajny szybki spacer, prawdopodobnie robisz 3,5 To wprawiło mnie w zakłopotanie, ponieważ chodziłem bez maszyny. Wyprostowałem to wszystko w mojej głowie, idąc na siłownię. Uzyskaj członkostwo próbne i idź pieszo po maszynie, dowiedz się, jakie są twoje kroki, a następnie skorzystaj z nich od tego dnia naprzód poza siłownią. Oto prosta odpowiedź: Im 54 drożej, a więc nie wysoki 3.0 to miły, spokojny spacer dla mnie. 3.5 to szybszy spacer 4 to spacer o mocy 4,5 lub wyższy jest zbyt szybki, aby chodzić. Jednak moja narzeczona ma 6 stóp, a 3,5 to miły, spokojny spacer dla niego. itp. Jeśli utrzymujesz niezłe, stabilne tempo, prawdopodobnie robisz 3. Jeśli próbujesz zrobić fajny szybki spacer, prawdopodobnie robisz 3,5 To wprawiło mnie w zakłopotanie, ponieważ chodziłem bez maszyny. Wyprostowałem to wszystko w mojej głowie, idąc na siłownię. Uzyskaj członkostwo próbne i chodź po maszynie, dowiedz się, jakie są twoje kroki, a następnie wykorzystaj je od tego dnia naprzód poza siłownią Tak. Kiedy chodziłem po bieżni (bez nierówności terenu). moja najwyższa stopa przy cytowaniu wyniosła 4,6 miliona. Mając krótkie nogi (Im prawie 55 część). znacznie zmniejsza prędkość maksymalną. Przemyślacie to. Po prostu idź ze 100, Myśl, że zrobiłeś więcej, idź 200 za milę. teraz zastanawiam się, kto tak naprawdę idzie trzy mile w ciągu godziny. Czy to nie nazywa się bieganiem? Przechodzę od 3 12 do 4 mil na godzinę. Brak biegu lub biegania. Energiczny, tak. Ale nie jogging. Kiedy zacząłem schodzić z ciężaru, 3,0 mph było dla mnie szybkim tempem. Teraz 3,0 mph to spokojne tempo, a 4,0 to szybkie tempo. Twój przebieg może się różnić. Jeśli chodzi o nagrywanie, używam quotMy Tracksquot na telefonie z Androidem, w połączeniu z GPS telefonu. Zapewnia: - Odległość - Całkowity Czas - Czas Ruchu - Kalorie (musisz podać swoją wagę i swoją aktywność, np. Chodzenie, jazda na rowerze, bieganie, itd.) - Maksymalna prędkość - Średnia prędkość - Średnia prędkość poruszania się Nie wiem, czy istnieje Wersja na iOS. I jestem pewien, że istnieje wiele innych aplikacji, które mogą zrobić podobnie. Może być sposobem, aby zacząć przed uzyskaniem ZZL. Regularnie robię 1 milę w niecałe 16 minut, nazywa się to biegiem szkolnym, gdy jestem w stanie spóźnionym lol i jego głównie pod górę i używam endomondo jako przybliżonego przewodnika po tym, jak daleko chodziłem (nie zawsze tak dokładnie, jak powinno być, raz postawiłem mnie na środku północnego morza po przejściu 119 mil w 20 minut) i jakie tempo utrzymywałem, podczas rutynowego kursu w szkole jest tam szybkie tempo i bardzo szybkie tempo z powrotem (4,4 mili w 50 mins ish) szkoła obiadowa biegnie tam bardzo szybko i umiarkowanie wraca, a popołudniowy kurs szkolny jest zawsze bardzo szybki, prędkość wraca, mfp stawia mnie na spalanie pomiędzy 900-1200 cali dziennie, problem z tym jest wgrywałam od endomondo, a mfp zajmuje tylko wysoką prędkość chodzenia, więc na przykład popołudniowy bieg robię 1,35 mili w 20 minut i 1,35 mili w 40 minut, mfp robi mnie na 60 minut przy 4,5 mph, gdy w rzeczywistości ja prawdopodobnie na bieżąco do prędkości powyżej minut, które mówią, jeśli nie masz endomondo na telefonie (bardzo chciałbym zarekomenduj to nawet z wadami) możesz fizycznie narysować swoją trasę na stronie internetowej endomondo, jeśli ustawisz czas na start i czas skończy się, możesz dokładnie powiedzieć, jak daleko szedłeś Centrum pomocy Runkeepera Przewodnik audio Cue Jim Redding 15 lutego 2017 22 : 13 wskazówek dźwiękowych umożliwia trenowanie w czasie rzeczywistym przez słuchawki podczas śledzenia aktywności, dostarczając aktualnych informacji o czasie, dystansie, tempie i innych niestandardowych opcjach coachingowych, takich jak docelowe tempo, odstępy czasu i integracja z planami treningowymi Runkeeper. Jak wyłączyć dźwięki Audio: iPhone: Przejdź do ustawień Runkeeper, a następnie zmień Czas dźwięku na Tylko na żądanie i przesuń ALL Audio Cue, aby włączyć pozycję OFF. Android: Przejdź do ustawień Runkeeper, Ustaw wyzwalacz czasu i Distance Trigger na None (może być konieczne przewinięcie w górę) i odznacz ALL Audio Cues. Dostosuj ustawienia dźwięków dla iPhone'a: ​​Jeśli chcesz dostosować swoje Audio Cues z ekranu startowego, to jest teraz możliwe dzięki NOWYM ekranowi startowemu na v7.8. Sprawdź ten artykuł, który opisuje, jak wybrać te wzmacniacze więcej 1. Otwórz aplikację Runkeeper 2. Wybierz Ustawienia, przechodząc do zakładki "ja" i wybierając ustawienia. 3. Znajdź ustawienia aktywności. 4. Wybierz Audio Cues, aby określić, które wskaźniki dźwiękowe mają zostać włączone (np. Czas, Dystans, Średnie tempo itp.) Częstotliwość Wybierz Czas Dźwięku, aby określić częstotliwość (np. co 5 minut, co 1 mila itd.). Po zakończeniu naciśnij przycisk Ustawienia aktywności, aby wrócić. W dowolnym momencie działania możesz nacisnąć pasek stanu u góry działania, aby wywołać natychmiastową sygnalizację dźwiękową. Głośność Naciśnij Audio Cue Volume w menu ustawień Runkeeper i za pomocą suwaka wyreguluj głośność dźwięków mówionych w stosunku do muzyki. Aby zmienić ogólną głośność, użyj elementów sterujących sprzętem głośności. Po zakończeniu naciśnij przycisk Ustawienia aktywności, aby wrócić. Treningi treningowe Wskazówki dźwiękowe są również dostępne dla indywidualnych treningów treningowych. W przypadku wstępnego zaprogramowania działania treningu użytkownik może zostać powiadomiony za pomocą sygnałów dźwiękowych o tempie docelowym (tj. Szybkim, średnim, wolnym) w nadchodzących odstępach czasu treningu treningowego. (Ustawienia iOS Audio Cue) Dostosowywanie ustawień Android Audio Cue 1. Otwórz aplikację Runkeeper 2. Wybierz ikonę ustawień zębatych na górnym pasku stanu 3. W sekcji General wybierz opcję Audio Cues (Ustawienia Android Audio Cue) Audio Timing Tutaj masz opcja, kiedy chcesz usłyszeć swoje wskazówki dźwiękowe Masz dwie opcje pomiaru czasu. Czas wyzwalania jest, jeśli chcesz usłyszeć swój sygnał dźwiękowy w określonym odstępie czasu, wyzwalacz odległości jest, jeśli wolisz usłyszeć swoje sygnały audio po ukończeniu pewnej odległości. Będziesz mógł ustawić odległość w zakresie od 0 do 10 mil Chcielibyśmy zauważyć, że można wyłączyć sygnały dźwiękowe. Po pierwszym wejściu do sekcji wyzwalacza domyślnym ustawieniem jest 1 minuta lub 0,25 mil. Jeśli pociągniesz menu w dół, zobaczysz opcję Brak na samej górze. Nie jest to dobrze widoczne, więc czasami nie zauważysz, że jest to opcja Audio Cues Jest to sekcja, w której decydujesz, co chcesz usłyszeć podczas swoich wskazówek audio. Po prostu zaznacz pole każdego statystyk, które chciałbyś usłyszeć. Możesz wybierać spośród: czasu, odległości, średniego tempa, średniej prędkości, aktualnego tempa, aktualnej prędkości, aktualnego podzielonego tempa, aktualnej prędkości podziału, średniej częstotliwości akcji serca, aktualnej częstości akcji serca, średniej strefy tętna, prądu tętna, aktualnej strefy tętna. Jeśli nie chcesz aby usłyszeć sygnały dźwiękowe, upewnij się, że nie ma zaznaczonych tych pól Audio Ducking To ustawienie pozwala kontrolować głośność muzyki podczas odtwarzania dźwięków. Zaznaczając to pole, pozwolisz swojej muzyce odepchnąć sygnał dźwiękowy. Zasadniczo oznacza to, że głośność twojej muzyki stanie się bardziej miękka w trakcie audio cue, a gdy cue się skończy, głośność wróci do tego samego poziomu, na którym była ustawiona wcześniej. Upewnij się, że poziom głośności jest wyższy. Czasami głośność dzwonka podniesie się, a dźwięk będzie niski. Spróbuj zwiększyć głośność po rozpoczęciu aktywności. Jeśli używasz górnej blokady do uśpienia ekranu, a sygnały dźwiękowe nigdy się nie zatrzymują, spróbuj raz nacisnąć przycisk home i powinny one zostać natychmiast wznowione. W dowolnym momencie możesz aktywować sygnały dźwiękowe na żądanie, dotykając niebieskiej części ekranu aplikacji. Jeśli korzystasz z Androida, istnieją różne ustawienia głośności w zależności od tego, co chcesz usłyszeć. Upewnij się, że wszystkie cztery ustawienia są ustawione. W siedzibie Runkeeper uwielbiamy głos Kat, ale zrozum, że jej głos może nie być najbardziej motywujący dla wszystkich użytkowników. To dlatego właśnie wydaliśmy Audio Cue Voices. Niezależnie od tego, czy chcesz sztywnej instrukcji sierżanta wiertniczego, czy łagodnego przewodnictwa Mademoiselle mówiącego o twoim średnim tempie, teraz mamy do wyboru wiele opcji, aby dopasować się do twojego nastroju. Aby je ustawić, po prostu przejdź do Ustawień aktywności i kliknij w Audio Cue Voice. Stamtąd otrzymasz sześć opcji: Kat (domyślnie) Drążek sierżant Mademoiselle Twoja sumienność Boston Fan Pan Announcer Kliknij na głos, który chcesz, a twoje uszy będą gotowe do pracy Mamy kilka nierozwiązanych problemów z naszymi sygnałami dźwiękowymi, które były obecnie praca nad naprawianiem. Jeśli masz problemy z sygnałami dźwiękowymi, które nie są wymienione poniżej, po prostu skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. Pamiętaj też, aby pomóc użytkownikom systemu Android zauważyć, że po odebraniu połączenia telefonicznego lub wiadomości tekstowej podczas śledzenia aktywności sygnały audio mają tendencję do uzyskiwania trochę niesmaczny. Czasami znika całkowicie, a czasem czas jest wyłączony. Jeśli śledzisz dłuższe działanie i używasz funkcji pauzy, aby wstrzymać swoją aktywność 4-5 razy przez 3-5 minut, kod czasu na sygnałach audio będzie się kumulował, a wskazówki zaczną wychodzić w późniejszym czasie niż są zaprogramowane, aby zadziałały lub, w niektórych przypadkach, wcale. Funkcja pauzy została zaprojektowana w krótkich odstępach czasowych, takich jak zatrzymanie się na przejściu dla pieszych, czerwonym świetle itp. Należy o tym pamiętać podczas korzystania z funkcji pauzy podczas treningu Dźwiękowe sygnały dźwiękowe również stają się odrobinę szarpane, gdy masz wiele zestawów wskazówek dźwiękowych wyruszyć w tym samym czasie. Na przykład, jeśli masz ustawione oba wyzwalacze czasu wyłączenia, które będą się nakładać, czasami sygnały dźwiękowe zatrzymają się lub staną się opóźnione. Stanie się tak również wtedy, gdy w trakcie treningu interwałowego masz włączone wskaźniki dźwiękowe. Zastanawialiśmy się, dlaczego tak się dzieje i mamy nadzieję, że wkrótce znajdziemy rozwiązanie. Na razie sugerujemy, aby upewnić się, że wskazówki dźwiękowe się nie nakładają Komentarze (0)

No comments:

Post a Comment