Thursday 16 November 2017

Philip forex trading


trading-strategies. info (Philip Newton) Recenzja Odwiedź stronę Phil jest najlepszym facetem. Kilka lat temu zapisałem się na darmowe informacje na stronie internetowej, ale odkładały mnie krótsze ramy czasowe. Z ciekawości zalogowałem się ostatnio i ponownie przeczytałem materiały. Phil handluje nową strategią, która pasuje do mojego dnia pracy, więc przeczytałem. Jak zwykle darmowe materiały na miejscu były dobre, ale musiałem je zobaczyć w praktyce, więc zapisałem się do pokoju handlowego. Phil przedstawia dzienny plan handlu i przechodzi przez wykresy w odniesieniu do strategii. Jeśli masz jakieś pytania, odpowiedzi są tam i tam, lub w pokoju handlu w ciągu dnia, lub przez Skype. Każdego dnia, jeśli masz pytanie, Phil może odesłać Ci to pytanie, abyś mógł wymyślić wykres za pomocą strategii Phils - w rzeczywistości uczysz samego siebie Istnieje również grupa dobrych handlowców, którzy pomagają każdemu inny. Aby skorzystać z pokoju handlowego, musisz być w stanie zalogować się w godzinach londyńskich, ale strona jest warta odwiedzenia, jeśli nie możesz. Nie mogę polecić tej usługi wystarczająco - z pewnością zamieniając moje obroty. -) Miałem małą sytuację z Philem, ponieważ mieszkam w Toronto, skontaktowałem się z nim i zapytałem, czy pokój przyniesie mi jakąś korzyść. powiedział najprawdopodobniej NIE. ale powiedział, że zrobi szybkie podsumowanie, gdy pokój rozpocznie sesję w USA. Zapłaciłem 280 za 3 miesiące (muszę powiedzieć, że to dobra cena), jednak nie jestem w pokoju na cały dzień (Londyn USA) sesji. dołączyłem do pokoju na tydzień i nie widziałem podsumowania po londyńskiej sesji, więc czułem, że nie będę miał żadnych korzyści w pokoju, więc skontaktowałem się z Philem, prosząc o zwrot za NIEKTÓRE pieniądze z powrotem. odpowiedź brzmiała: nie. i oskarżył mnie, że go rozgrywałam. więc dla mnie przestałem mieć dostęp do pokoju i rozważałem pieniądze ZAGUBIONE. dla mnie, jeśli nie chodzi tylko o pieniądze, powinien być uczciwy i zwrócić mi część moich pieniędzy. bądź ostrożny przy zawieraniu z nim umów. Londyn, Wielka Brytania Byłem w sali handlowej w sierpniu i wrześniu 2017 r. I mam mieszane poglądy na temat pokoju. Wymieniłem konto na żywo po pełnym opanowaniu konfiguracji: Phil jest oddany stronie i prowadzi dobrze prowadzony pokój handlu na żywo. Wyjaśnia strategię i ma wiele podstawowych informacji na swojej stronie, aby pomóc ci ją opanować. - Niestety dla mnie strategia mechaniczna po prostu nie pasowała. Konkretne zasady były sprzeczne z moją osobowością treningową, na przykład ignorowanie wydarzeń z wiadomościami RED (z wyjątkiem 3), ignorowanie liczb okrągłych i kilku innych podstaw, których się nauczyłem. - Podążając za strategią do tego listu, zatrzymałem się więcej razy, niż pamiętam, gdy stop-out uderzał cię w pełny rozmiar pozycji, a biegacze wyskalowali. Chociaż liczba pipsów może być dobra, musisz spojrzeć na swój bank, aby zdecydować, czy jest on opłacalny. Dla mnie to nie było opłacalne, więc wyszedłem z pokoju. To nie był duży wydatek przez kilka miesięcy, więc nie był to koniec świata i użyteczne doświadczenie w salonie na żywo, ale po prostu nie był to styl handlu, który pasował lub pracował dla mnie. Walmer, Kent, Anglia Byłem członkiem witryny Phils i jego pokoju handlu na żywo przez około 3 miesiące. Lubię myśleć o sobie jako o doświadczonym przedsiębiorcy, który przez 5 ostatnich 8 lat zarabiał na życie w pełnym wymiarze godzin. Od dawna wiem o Philu i zdecydowałem, że kiedy w tym roku przejdę na trading forex, będzie dobrym mentorem. Jeśli chodzi o mnie, to była to wspaniała decyzja. Moje oczekiwania co do liczby pipsów, które mogę zarobić w ciągu miesiąca znacznie wzrosły. Żadnych fajerwerków, tylko dobre, solidne metody handlu, zasady, dyscyplina handlowa i zarządzanie pieniędzmi. Po prostu działa. Posiadanie pewności co do metody jest wspaniałe, ponieważ nawet handel przez złe okresy, nie dostajesz emocjonalnego kopa, gdy tracisz pestki, ponieważ istnieje pewność, że je wymyślisz. I ty to robisz. Strona internetowa Phils zawiera większość materiałów potrzebnych do handlu swoją strategią. Drobne drobne szczegóły mogą być nieobecne lub niezupełnie aktualne. Osobiście nie dbam o to - jeśli nie skorzystasz z żywego pokoju handlowego, tracisz masowo. Zarówno pod względem wykształcenia, jak i zalet instynktu Phils, powstałego z jego lat handlu, kiedy do tej pory widziałem jak on przewiduje wielkie ruchy i ma rację około 9 razy na 10. Przeszedłem tradycyjną drogą, którą często przechodzę, gdy uczy się handlu początkowo. Mnóstwo różnych metod, płacenie guru za nauczanie mnie, jak to robić, kupowanie książek i kursów. Zajęło mi to 18 miesięcy, zanim zarabiałem dobrze. Szczerze wierzę, że jeśli Id znalazł Phila, robiłbym to w ciągu 3 miesięcy. Każdy nowy przedsiębiorca, który ma szczęście, że natknie się na niego, ma moją zazdrość. Od dwóch miesięcy prowadzę handel z Philem Newtonem. Jego sala szkoleniowa, strategia i filmy są moim zdaniem najlepszą strategią, z którą miałem do czynienia zarówno w podejściu do wejścia na rynek, jak i do zarządzania pieniędzmi i handlem. Jest hojny ze swoim czasem oraz doświadczeniem i wiedzą na temat rynku forex. Każdy trader, niezależnie od tego, czy jest nowicjuszem w handlu, czy starą ręką, powinien wziąć coś cennego z codziennych sesji Phils. Jego zaangażowanie dla uczniów jest godne podziwu, a jego dyscyplina w podejmowaniu zawodów jest czymś, do czego wszyscy handlowcy powinni dążyć. Chciałbym gorąco polecić jego pokój handlowy każdemu, kto jest naprawdę zainteresowany nauczeniem się bycia lepszym, jeśli nie wielkim, handlarzem. Opieram moją recenzję nie na ilości pieniędzy, które Phil musi prowizja (patrz komentarz poniżej), ponieważ kwota nie jest moją działalnością. Ocenię to na jakość. Filmy są doskonałe, a także tekst, który im towarzyszy. Phil odpowiada na wiadomości e-mail w odpowiednim czasie. Sala handlowa na żywo nie była dla mnie. Różna część świata, więc nigdy nie osiągnąłem pełnej korzyści. Phil był nieobecny kilka razy, ale żeby być uczciwym, stwierdza z góry, że może się to zdarzyć z przyczyn zdrowotnych. Układy nie są przełomowe, ale z jakiegoś powodu Phil wyjaśnia rzeczy w taki sposób, że trudno ci go nie zrozumieć. Jednak właśnie wydał nową strategię, mniej dbając o nazwę, która wykonuje całkiem przyzwoicie, gdy trzyma się planu. Dobra strona. Świetne informacje. Cena jest zależna od tego, co czujesz, jeśli jest zbyt wiele. Nie miałem problemu z odnowieniem, że handlowałem z Philem przez kilka miesięcy w pokoju na żywo, ale musiałem odejść ze względu na mój harmonogram. Phil jest niesamowity, bardzo zdyscyplinowany i odnoszący sukcesy handlowiec, gra na rynku, jak pianista koncertowy gra na fortepianie. Umieszcza i zarządza transakcjami prawie tak szybko, jak mówi, więc może zająć trochę koncentracji, aby nadążyć. Niektórzy zwycięzcy, niektórzy nieudacznicy, pod koniec dnia zwykle są pipsy w banku. Będziesz musiał wykonać jakąś pracę, nauczyć się metod, zarządzania i wszystkiego, co czyni dobrego inwestora. Phil podąża za swoimi sprawdzonymi strategiami do listu, bez strachu i wahania. Fantastyczny przykład tego, co uważam za świetnego inwestora. Phil jest jednym z naprawdę nauczycieli klasowych, ma wielką cierpliwość, aby początkujący zrozumieć podstawy. Nie ma żywienia łyżeczką, jednostka musi sobie uświadomić i nauczyć się tego, co stanie się podstawą. Phil bardzo pomaga i zwraca osobistą uwagę osobom oraz sugeruje najlepszy możliwy sposób podejścia. Byłem w jego salonie na żywo przez dwa miesiące, byłem bardzo szczęśliwy i zacząłem równolegle handlować kontem na żywo i chciałem spróbować zastosować to, czego nauczyłem się od phil. Jestem bardzo szczęśliwy i polecam moim znajomym. Teraz robię to bardzo dobrze. AKTUALIZACJA: Był członkiem od samego początku. Zatrzymałem się z Philem na 9 miesięcy. W tym czasie stałem się konsekwentnie opłacalny. Wyszedłem, ponieważ czułem, że jestem gotów iść samemu. Nadal zamieniam jego konfiguracje i znajduję je opłacalne. Warto pieniądze i czas. polecam go 2007-09-22 5 Stars Phils the man Jestem członkiem jego pokoju handlowego i facet ma bardzo mechaniczne podejście do handlu, które każdy może się nauczyć. Jego telefony są aktywne, a on konsekwentnie osiąga zyski. Jego strategie są łatwe do zrozumienia i generowania 100-150 pipsów przez większość dni. On także handluje futures Dow za pomocą strategii skalpowania. Nie mogę go wystarczająco polecić. Dobra strona też, ale i tak dostajesz wszystko, co musisz wiedzieć w pokoju handlowym. Pokój działa od 6 rano GMT i kończy około 16.00. Pobierz kod widgetu Forex Recenzje i oceny Forex Testy wydajności Forex Traders Court Forex Trading Edukacja i fora społeczności Forex Kalendarz i narzędzia copy Prawa autorskie ForexPeaceArmy. Wszelkie prawa zastrzeżone. Forex Army Peace, ForexPeaceArmy, FPA i logo FPA Shield są znakami towarowymi Armii Pokoju w Forex. Wszelkie prawa zastrzeżone są na podstawie prawa amerykańskiego i międzynarodowego. Staw czoła swojemu pierwszemu krokowi ku sukcesowi w handlu z Phillip Futures. Korzystaj z następujących przywilejów i przywilejów podczas otwierania konta: Jednoręki dostęp do ponad 300 produktów, w tym globalnych kontraktów futures, surowców, energii, rynków walutowych, złota, srebrnych walut. Szeroka gama platform transakcyjnych i aplikacji mobilnych. Specjalne rabaty i dostęp VIP do nasze seminaria i wydarzenia Ekskluzywne promocje i rabaty prowizyjne Najnowsze opinie rynkowe od naszych ekspertów ds. strategii i zespołu analityków Potwierdzenia wiadomości SMS, kiedy wykonywane są transakcje Jak otworzyć konto Zejście do naszej najbliższej lokalizacji Odwiedź nas w naszym głównym biurze lub w jednym z naszych centrów inwestycyjnych do wypełnienia i podpisania formularzy aplikacji i umów konta klienta. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń do nas pod numer (65) 6538 0500 lub wyślij e-mailem na nasze ogólne zapytanie w futuresphillip. sg. Produkty Phillip Futures są klasyfikowane jako określone produkty inwestycyjne (SIP). Zgodnie z wymogami regulacyjnymi inwestorzy indywidualni zostaną poddani ocenie w celu ustalenia, czy poziom ryzyka nieodłącznie związanego z obrotem lewarowanym jest odpowiedni dla danej osoby. Wymagania otwarcia kontaFuturesForex Phillip Futures, nasza misja polega na pomaganiu naszym klientom w osiągnięciu sukcesu finansowego na rynkach instrumentów pochodnych. Posiadając ponad 20-letnie doświadczenie, Phillip Futures dysponuje zasobami, wiedzą i talentami, aby zapewnić naszym klientom usługi brokerskie i zabezpieczające na wysokim poziomie. Przez te wszystkie lata staliśmy się jednym z najlepszych miejscowych domów maklerskich w Singapurze i stale zaliczamy się do najbardziej aktywnych członków SGX-DT. Wybierz produkty z giełdy, takie jak surowce, indeksy energetyczne i giełdowe lub produkty OTC, takie jak waluty spot, spot goldsilver i metale. Zacznij od handlu na naszych lokalnych rynkach instrumentów pochodnych, a także inwestuj w giełdy zagraniczne, takie jak Japonia, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone. Nasze usługi dla klientów korporacyjnych obejmują: Usługi zarządzania ryzykiem, zapewniające możliwości zabezpieczenia dla graczy wymagających dużych zasobów, w których handlowcy komercyjni mogą wykorzystywać rynki terminowe do celów zabezpieczających. Usługi handlowe, oferowanie usług pośrednictwa dla dużych spekulantów i drobnych przedsiębiorców w różnych produktach pochodnych od Global Futures, FOREX do towarów. Treasury Management Services, oferujące wielowalutowe usługi zarządzania przepływem pieniężnym dla naszych klientów korporacyjnych, takie jak zarządzanie ekspozycjami walutowymi w celu zabezpieczenia się przed ryzykiem związanym z ekspozycją walutową. Rozpocznij korzystanie z naszego elektronicznego systemu elektronicznego martwego firmy Phillips (POEMS), który oferuje notowania w czasie rzeczywistym, przeglądanie wykresów i platformę transakcyjną z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Dostęp do tej usługi można uzyskać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu i jest dostępny przez całą dobę. Oferujemy również szereg zaawansowanych platform transakcyjnych, aby sprostać różnym potrzebom klientów korporacyjnych i instytucjonalnych. W firmie Phillip Futures wierzymy w zapewnianie satysfakcji klienta, ponieważ twój sukces finansowy oznacza naszą pasję do doskonałości. Pozwól nam pomóc Ci zbudować Twój biznes.

No comments:

Post a Comment