Saturday 2 December 2017

Darmowe forex trading arkusz kalkulacyjny


Arkusz kalkulacyjny Forex Trading Journal w formacie Excel. dla wszystkich podmiotów zajmujących się walutą Forex Śledź skuteczność wszystkich 8220Current Pairs8221 oraz (7) dodatkowe (dostosowywalne) kategorie śledzenia. Wyjątkowo wyświetlany układ i łatwy w obsłudze 8211 nawet dla podstawowych użytkowników programu Excel. Śledzenie i analiza widoków PampL i PIPS 8220At-a-Glance8221 wszystkich statystyk wydajności. Menu główne TJS 8211 wszystkich arkuszy są ładnie uporządkowane według kategorii. Zainwestuj w swoją firmę handlową Forex Rozpocznij śledzenie transakcji dzisiaj Pakiet kompletny, Opłata jednorazowa, jedna niska cena Bezpłatne bezpłatne wsparcie Zakup TJS Elite gt Forex 8211 Oprogramowanie 99The4xJournal umożliwia dziennikowanie transakcji walutowych. Niektóre funkcje obejmują: Uwaga wpis dla każdej pary walutowej, z którą handlujesz. Możliwość wstawiania i zapisywania wykresów z notatkami dotyczącymi konkretnego handlu. Umieść obserwowane lub sprawdzone zrzuty ekranu i notatki. Możliwość wstawiania i zapisywania zarejestrowanych filmów handlowych. Śledzenie pułapek zdobytych lub zagubionych, czasu i daty, czasu w handlu i strategii handlowej. Wyświetl na iPadzie, iPhonie i iPodzie Touch. Importuj transakcje z raportów DealerBroker. (Wymaga oprogramowania Microsoft Excel lub arkusza kalkulacyjnego. Szablon pobierania na stronie pomocy technicznej) Możliwość zapisywania stron wykresu jako plików PDF do mentorskiego lub partnera handlowego. (W przypadku systemu Windows 10 wystarczy wydrukować transakcje i wybrać opcję Microsoft Print to PDF). Zapoznaj się z instrukcjami lub zapoznaj się z późniejszymi uwagami. Niedroga cena zakupu, a nie miesięczne opłaty. Twoje wpisy do dzienników są przechowywane lokalnie na komputerze, a nie w witrynie, w której hakerzy mogą je przeglądać. Jeśli nie zamierzasz planować, rejestrować i oceniać swoich transakcji, prawdopodobnie grasz tylko. Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna. The4xJournal Podsumowanie informacji o treścich Copyright copy2017 The4xJournalTrading Journal przykład (arkusz kalkulacyjny Excel) Przykład Trading Journal (arkusz kalkulacyjny Excela) Dzięki: 2,262 podano, otrzymano 2,340 Mam nadzieję, że nie jest to niespójne, ale jest też strona o nazwie Trading Journal Spreadsheet Log gt Stock - Forex - kontrakty futures - opcje Facet dokonał różnych kart czasopism rozproszonych na akcje, kontrakty futures, opcje itp. Ma wszystkie normalne kryteria wejścia, a także obszary komentarza. Będzie to wykres krzywej akcji i dostarcza danych wygranej vs. utraty itd. Kupiłem wersję futures już dawno temu i nie używałem. Myślę, że fakt, że tego nie używałem, jest jednym z powodów, dla których nie odniosłem sukcesu. Mam zamiar to zmienić. Przyłączyłem też ekran. Och, jego mniej niż 50 lat. Nie jestem w żaden sposób związany z firmą. Ostatnio edytowane przez DavidR 31 stycznia 2017 o 03:53. Powód: pisownia Dzięki: 10 given, 9 received Hi all. Niedawno wyciągnąłem coś z półki i odkurzałem. To była część tego, co ostatnio pracowałem i potrzebuję trochę pomocy. To świetnie, jeśli ktoś z niego skorzysta, a dla mnie ma różne wykresy, co czyni je interesującymi. W każdym razie jest to ustawione na forex i mam nadzieję, że ktoś może zmienić imputacje, więc mogłabym z nią handlować, a wartość dla każdego handlu musiała zostać zmieniona na 12,50, zamiast tego na forex. Cześć wszystkim. Niedawno wyciągnąłem coś z półki i odkurzałem. To była część tego, co ostatnio pracowałem i potrzebuję trochę pomocy. To świetnie, jeśli ktoś z niego skorzysta, a dla mnie ma różne wykresy, co czyni je interesującymi. W każdym razie jest to ustawione na forex i mam nadzieję, że ktoś może zmienić imputacje, więc mogłabym z nią handlować, a wartość dla każdego handlu musiała zostać zmieniona na 12,50, zamiast tego na forex. Nie handluj tą drogą, ale aby zmienić wartości arkuszy na 12.5, przejdź do Arkusza danych i zmień komórkę T6 na wymaganą wartość PointPip - proponuję 50 dla ES, a następnie zmień współczynnik na miejsca dziesiętne na zero. Warto zauważyć, że nie ma rachunkowości na prowizje w tym arkuszu - jest to ważne. Esp, jeśli zaczniesz handlować różnymi kontraktami - znacznie zmniejszy zyski, które zasugerowałbym.

No comments:

Post a Comment